Условия за доставка
aShop.bg е електронен портал който осъществява връзка между доставчик и потребител на основата на пазарната икономика и дава възможност за сключване на търговски сделки отдалечено или на място при доставчика. Електронния магазин работи по правилата на действащите закони за търговски отношения между търговец и потребител и не нарушава правото на страните по никакъв начин.
Сайтът предоставя на клиентите-потребители информация за предлаганите стоки, цената с включен ДДС за
1 брой , наличности и възможност за информация по електронна поща или
телефон в рамките на работното време:
От понеделник до петък. 9:00 - 18.00 часа, събота 9:30 – 13:30 часа , неделя - почивен ден.
Поръчката на стока през сайта е потвърждение на желанието на потребителя да се обвърже със силата на договор между него и Здравец и Съдружници-ЕООД. За да бъде приета поръчката за изпълнение потребителят трябва да попълни полетата във формата за регистрация, като данните трябва да са достоверни и пълни. Може да се направи и поръчка без регистрация,но няма да има възможност за проследяване на развитието и,и не могат да се използват всички функции на портала.В противен случай поръчката може да не бъде изпълнена и ще се счита за злонамерен опит от страна на потребителя ,който не обвързва доставчика с действия по изпълнението на заявката.
Заявки(покупки), които са постъпили в сайта през текущия ден и при налични количества на артикулите се обработват и изпращат към клиента в рамките на 3 до 6 работни дни.
Потребителят може да откаже изпълнението
на поръчката, ако се обади по телефон до 16 часа, за да уведоми доставчика. В
противен случай потребителя ще дължи разходите по доставката и връщането на
стоката към доставчика.
Цената на стоката,обявена в сайта не
съдържа разходите по доставката към потребителя. Стойността на доставката
зависи от обема, теглото и вида на стоката, както и от местонахождението на
населеното място на потребителя. Тези разходи се заплащат от потребителя в
момента на получаване на доставката,едновременно с цената на стоката. За
точната стойност на доставката може да се информирате от тарифите на куриерски
фирми Спиди и Еконт експрес.
За да изчислите стойността на доставката
посетете сайта на Спиди: www.speedy.bg/calculate/ или на Еконт експрес: www.econt.com/tariff-calculator/
и използвайте тарифите посочени от тях.
Стойността на доставката съдържа
застрахователна сума. При констатиране на увредена опаковка, механично счупване
или друг подобен проблем възникнал при транспортиране, потребителят е длъжен
след заплащане да отвори пратката и да провери съдържанието и в присъствието на
куриера и при проблем да поиска от него съставяне на констативен протокол за
изплащане на щетата.
При доставка с наложен платеж
потребителят е задължен да заплати стоката на приносителя й, без да отваря
предварително съдържанието на пратката.
При договор за продажба от разстояние (он-лайн(on-line) поръчки) потребителят има право да се откаже от договора по силата на чл.55 ал.1 от ЗЗП, като разходите по обратното транспортиране на стоката са за сметка на потребителя. Стоката трябва да се върне в оригинална опаковка,неизползвана и придружена с платежните документи (касова бележка или фактура).
По принцип стока - продукт може да бъде върнат , стига да е в същия вид и опаковка в който е изпратена. Може с наложен платеж за сумата на продукта като транспорта е за ваша сметка(до офис на куриера еконт или спиди ) заедно с документа за продажба и касовия бон!!! И задължително с опция преглед! Но зависи и от типа продукт и без следи от употреба!
Доставчика може да откаже връщане на
платената сума на потребителя, когато върнатата стока не е съхранявана и пазена
добросъвестно в съответствие с чл.55 ал.7 от ЗЗП ( нарушена опаковка, ползван
продукт-стока, лош външен вид и др.).
При договор за продажба на място рекламации се приемат в офиса на Здравец и Съдружници-ЕООД, след попълване на форма за рекламация и разглеждането и от страна на доставчика.
Електронни елементи ( активни и пасивни),
както и резервни части(модули,платки с елементи,полуфабрикати и др.подобни) за
черна и бяла техника не подлежат на гаранционни претенции. Те могат да бъдат
рекламирани само ако са монтирани и подменени в оторизирани за целта сервизи от
доставчика.
Доставчика не носи отговорност за липса на складова наличност за оферирана стока или невъзможност на доставчика да достави стоката веднага.
Цените, показани в каталога на сайта са обект на промяна без предупреждение. Цените могат да бъдат променяни в случай на увеличение или намаление на доставните цени и разходите за доставка на Здравец и Съдружници-ЕООД.
Срокът за доставка до нашият склад на неналичните продукти е от 3 до 15 работни дни (3 седмици на практика) в стандартните случаи, но в зависимост от продуктите (марка и модел) сроковете могат да бъдат и по големи между 1 - 3 месеца за което купувача се уведомява по телефон ,електронна поща или друг удобен метод за комуникация!!!
ЦЕНИТЕ НА АРТИКУЛИ, КОИТО НЕ СА НАЛИЧНИ В МОМЕНТА НА ЗАЯВКАТА, СА ОРИЕНТИРОВЪЧНИ И МОГАТ ДА ПРЕТЪРПЯТ ПРОМЯНА СЛЕД ДОГОВОРКА МЕЖДУ ДОСТАВЧИКА И КЛИЕНТА.
При заявка на продукти за доставка(неналични на склад) с цена по висока от 50 лева задължително се изисква заплащане капаро от 50% или пълния размер на дължимата сума срещу съответния документ и метод на плащане договорен между клиента и служител на aShop (Здравец и Съдружници -ЕООД)
При доставка с Box Now автомат,
могат да се доставят пратки с максимални размери 60 x 45 x 36 см и максимално тегло до 20 кг. Автоматите на BOX NOW разполагат с 3 вида кутии (малка, средна, голяма), като куриерът решава в коя кутия да постави пратката в зависимост от размерите и.
СРОК - Доставката е на следващия ден (Събота включително, без Неделя) при направена поръчка преди 15:00 часа от понеделник до петък.
ЦЕНИ - Цената за доставка до автомат на BOX NOW е безплатна за промоционален период.
ПЛАЩАНЕ - ВНИМАНИЕ! При поръчка с доставка до автомат на BOX NOW няма опция "Наложен платеж" с плащане в брой. Плащането на наложения платеж трябва да се направи с банкова карта през линк, който ще получите по имейл/смс при изпратена пратка.